饮一碗月光。
 
 
好きだよ。~100回の後悔~ (English Ver.) - Che'Nelle

It's too late but I will try a hundred times
太晚了 可是我会尝试千百遍
I can't forget you anymore
我无法忘记你
I realized my heart was missing you every day
我意识到,我的心每天都想着你
And ever since I closed the door
从我关上门的那一刻便开始想你
Oh how I'm needing you I know it's crazy to say
哦,我多么需要你 我知道这么说太疯狂
I keep falling back in love with you now
我会继续爱着你
I know I let you go can we start over again
我知道我让你离开,我们能否重新开始

10 Mar 2018
 
评论
© 易言寺 | Powered by LOFTER